יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

מעקב אחרי לוח הזמנים השנתי

מומלץ לבצע את העבודה ואת אסטרטגיית השיווק 
ובנייתה מול לוח זמנים שנתי מתוכנן מראש.
מעכב אחרי לוח שנה עוזר להישאר מעודכנים בכל הנוגע למודעי החגים למשל, 
ניתן לתכנן קמפיין כלשהו ומבצעים שונים בהתאם לתקופת החגים, 
אך לא על החגים עצמם. 
למשל, פרסום של מוצר חדש כשבועיים מראש ולא בערב החג עצמו. 
הפרסום של הקמפיין כשבועיים לפני מועד החג עונה על הצורך בתכנון תקציב,
כאשר הלקוחות מתכוננים להוצאות של החג עצמו ולא במצב בו כבר סיימו את ההוצאות על החג. בנוסף ישנה השפעה גם לזמן הפרסום עצמו, 
השעות והימים במהלך השבוע הם שמשפיעים על התנהגות הלקוח ויש להיערך לכך בהתאם. 
כך למשל מומלץ שלא לפרסם בימי אבל זיכרון לאומיים. ניתן להיעזר בייעוץ שיווק דיגיטלי – פגישה שתיערך עם מומחה שיבנה תוכנית שיווקית עבורכם.

להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה